Mest bilder

Var hos Ariel igår. Hon är ju fortfarande ledig, men verkar inte vilja vara det längre. Jag kom in i hagen med grimman och då kom hon mig till mötes (!) och stoppade nosen i grimman med en iver jag inte sett tidigare. Kanske börjar hon sakna våra promenader och träningar? :-)

Tog en del kort, och eftersom det inte finns så mycket att rapportera om tänkte jag bombardera inlägget med bilder istället.

Hon ser jättekonstig ut på den här bilden, men jag kan inte sätta fingret på vad det är. Halsen verkar liksom för lång, som om den inte hör till resten av kroppen. Eller så är det huvudet som ser för litet ut.


Vackert öra...


Vackert öga...


Avslutar med en typisk Ariel-pose. Observera de där åsneöronen...
image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0