Vuxen shoppning

Glad i hågen gav jag mig iväg till Hööks för att äntligen få shoppa en massa härliga saker som jag inte behövde. Njöt verkligen när jag promenerade runt i affären och klämde både på det ena och det andra.

Men jag vet inte vad det är för fel på mig, för i slutändan stod jag bara med "vuxna" grejer, saker som jag måste ha och som i mina ögon är tråååkiga. :-(

Det blev en svettskrapa i metall, då jag dels behöver använda taggsidan när hon fäller och dels skrapa bort vatten när hon blivit badad. Jag föredrar de med tvåhandsfattning, för av någon konstig anledning lyckas jag ha tvåhandsfattning även på de för en hand...

Vidare skillingarydsalva att smörja in insektsbett med och Switch för att minska mängden knott och fästingar. Slutligen köpte jag även skimmelschampo, så jag kan bada henne. Oavsett om det blir utställning eller inte kan hon gott behöva sig ett bad.

Inser nu att jag dessutom lyckats allitterera inköpen, kanske skulle jag ha passat på att köpa några schabrak och min önskedröm; Stübben Siegfried MF Hopp...



Fy vad tråkig jag har blivit! Hoppas verkligen jag är mindre vuxen när jag är nere på SM och har Börjes nära till hands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0