Sommarbete fixat!

Sådär, då var sommaren ordnad för Ariels del. Jag har bokat in henne på ett bete med många olika typer av hästar, och i olika åldrar. Jag tror det kan vara bra för henne att se något annat än fjordhästar, så hon förstår att det finns bruna hästar också...


På betet finns det dessutom ett jämnårigt arabsto som jag hoppas att hon kommer att ha många trevliga stunder med. Ett plus är dessutom att betet ligger närmare Uppsala, så jag kan terrorisera Ariel ibland när det behövs. Inte för att jag tänker jobba med henne, men pussa på henne måste jag ju få göra även när hon är ledig.

Så nu är det bara höstens boende som är kvar att ordna. Jag vet ju var jag vill ha henne någonstans, men som det ser ut för tillfället är den lösdriften full. :-(

Kommentarer
Postat av: Emily

Vad skönt att du ordnat sommaren!

Måste ju finnas nånting närmare Uppsala som ändå är bra?

2008-03-14 @ 10:59:28
URL: http://blogg.passagen.se/ljulius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0