Inköpslista...

Saker jag tänker köpa i Tingsryd:

Nummerbricka till tävling (lika bra att passa på)
Chambon (behöver snart en sådan)
Bett (ett litet tredelat till fröken)
Sadelbock (kan bli mycket användbar i sadelkammaren, jag behöver ju rengöra sadeln ibland)
Koner (med ridbanans bokstäver, sedan tänker jag använda dem som vanliga koner också)
Läderbalsam (går alltid åt)
Swed Clay (går alltid åt)
Blue Lotion (går alltid åt, tjatigt men sant)
Bomull (går... ja ni vet)
Hingstkatalog (måste hänga med i halvblodsvärlden lite också)
Vojlock (har ju bara en dressyr + ett tävlingsschabrak)
Sadelgjord (samma där, behöver en vanlig)

Sedan drömmer jag om att hitta ett fint naturfärgat träns att tömköra/köra i, men jag kan vänta i värsta fall. Kanske vågar jag drömma lite om en hoppsadel också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0