Packat och klart!

Så var bilen färdigpackad. Jag och min mamma reser söderöver tidigt imorgon bitti.

 

Som man ser på bilden följer bägge selarna med, även om jag i början bara kommer att använda bröstselen. Vidare kan man ana en väldigt smutsig kapson, får ta och rengöra det någon dag framöver. Den lilla grönblå lådan tänker jag använda till smörjsaker. Bakom den står även den blå putsboxen. För att inte tala om alla sakerna som gömmer sig i plastbackarna...

Jag hoppas kunna åka förbi Ariel redan imorgon, men det är inte säkert att jag hinner göra så mycket mer än pussa på henne då. Har inte sett henne på en månad, så det skall bli spännande att se hur stor hon blivit. Och hur vildvuxen manen ser ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0