Oväntade händelser

Jaha, då har jag fått veta att hästen jag första gången bloggade om här:

http://habina.blogg.se/1190926862_drmhsten_med_stort_d.html 

nu är till salu.

Några utav er gissade redan på den tiden att det var Hampus. Ledtråden var ju "Jag kan till och med sträcka mig så långt som att det är en väldigt väluppfödd och grundutbildad fjording..."  Självklart var han ju väluppfödd och grundutbildad, det var ju jag som fött upp och grundutbildat honom. :-D

Nu är alltså Hampus till salu, men jag har ingen möjlighet att köpa honom. Såvida jag inte säljer Ariel, och jag har inte bestämt om jag egentligen vill det. Jag behöver grubbla över det här, och diskutera med mina nära.

Jag vet inte alls vad som händer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0