Större och större!

Var ute som hastigast i söndags, mitt i flyttkaoset. Pappa hade med sig en cykel, så nu slipper jag gå sista biten (4 km) till Ariel, utan kan cykla istället.

Tog in henne i stallet, pussade lite på henne och kratsade hovarna. De såg bra ut, som tur var. Sedan blev det mätning och hon har växt två cm sedan sist, så nu är hon hela 134 cm hög. Jag är nöjd nu, hon behöver inte växa mer... Däremot har jag inte hunnit sammanställa siffrorna (då datorn är nedpackad), så jag vet inte hur mycket hon ökat i vikt. Men hon hade blivit större även där. Det var enbart skenbenet som inte förändrats, det är fortfarande 20 cm.

På fredag skall jag försöka hinna ut en sväng till Ariel igen, sedan är det även inbokat tandborttagning framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0