Shopping på Hööks

Igår var jag en sväng till Hööks för att drömma mig bort lite. Försökte bestämma om jag skulle slösa bort mina pengar eller inte. Det fanns både nödvändiga och onödiga saker jag ville ha.

Onödigt
Fälttävlansskydd runt om. Vill, vill, vill köpa nu, men inte sjutton lär vi gå i sådan terräng att Ariel behöver dem.

 


Vita kombinerade lindor. Tänk vad elegant Ariel blir!



Rött sadelöverdag. Jag har ju ingen sadel att skydda än, men det är ju Ariels färg!



Förvaringsväska. Nog för att jag är förtjust i enkla lösningar, men var skall jag ha den?



Nödvändigt
Munktröja i rött. Behöver verkligen köpa nya hästkläder och den här är både gosig och i rätt färg.



Svart grimskaft. Till Ariel i ligghallen.



Thinsulate handskar. Använder mina jobbhandskar nu, vilket inte känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0