Klias lite

Det är verkligen toppen att ha bil igen. Kunna åka ut precis när det passar och stanna så länge man känner för...

Åkte ut med intentionen att få någonting gjort, men det slutade med att jag mest myste. Jag kan ju alltid få någonting gjort nästa gång jag åker ut... Ariel mötte mig i hagen och tillsammans letade vi reda på flughuva. Hon tycker mycket om den och stod blickstilla när jag tog på henne den. Det enda hon reagerade på var när jag vek hennes ena öra. Hon tycker verkligen inte om att bli påmind om sin jättestorlek.

Använde skrapan och drog bort en massa hår. Hon fäller inte lika mycket längre, men det finns fortfarande en del hår kvar att bli av med. Hon njöt väldigt mycket över att bli kliad vid juvret, så myggen har nog redan börjat mumsa där. Nästa gång tänker jag ta med mig salva och smeta in henne lite.

Pussade Ariel hejdå och samlade sedan ihop lite saker som jag länge tänkt ta med mig hem, men avvaktat med i väntan på bil. Bland annat tog jag med mig alla foderhinkarna hem för diskning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0