Shopping!

Åkte till Hööks efter jobbet för att köpa ny flughuva (vit den här gången) och switch. Hutlöst dyrt det sista för övrigt… 395 kr! Till nästa gång måste jag kolla upp hur mycket det kostar på olika ställen, men nu var det ju sista minuten som gällde.

Jag hade lovat mig själv att jag skulle få köpa en funktionst-shirt också, då jag för tillfället använder mina joggingkläder och det är inte optimalt. Så jag köpte en svart t-shirt, den sista i den färgen faktiskt. Sedan slog shoppinggalningen till och köpte de där terrängskydden som jag suktat efter så länge. Jag har ingen som helst aning om när jag kommer att använda dem, men jag blev sååå lycklig när jag fick köpa dem och det är ju ändå huvudsaken.

Svängde förbi Apoteket för att köpa engångshandskar (smörja, smörja...) och kollade deras pris på switch. 415 kr... Vad är det för fel?!

Jag avslutade denna pengabrännardag med att köpa nya promenadskor (1100 kr…) och nya jeans. Nu är jag pank, så några nya flashiga saker till foderhästen blir det inte. Såvida den inte kan ha terrängskydden…

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag köper alltid Switch på Lantmännen. Gav 220:- (+moms) där häromdagen. Ett tips bara...

2009-06-06 @ 21:04:43
URL: http://al-hastblogg.blogspot.com
Postat av: Ellinor Karlström

Oh, det låter inte dumt alls! Tack för tipset, det skall jag kolla upp framöver. :-)

2009-06-07 @ 13:50:31
URL: http://habina.blogg.se/ariel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0