Ointressant

Jag var förbi Ariel en sväng idag, framförallt för att se att hon är ok och för att ta på henne flughuvan och munkorgen. Jag misstänker att det kan bli ganska mycket näring i gräset framöver, när det regnat så häftigt i ett par dagar.

Ariel stod kvar och sov när jag kom fram till henne, så hon är inte ett dugg intresserad av matte för tillfället. Hon har blivit lite tunnare och fått lite sämre överlinje, vilket inte förvånar mig med tanke på hur lite gräs det finns i hagen. Men jag får stå ut med en lite sämre överlinje om det betyder att man faktiskt kan känna hennes revben. Vilket man äntligen (!) kan nu, även om det är ett fettlager ovanpå dem.

När flughuva och munkorg var på igen så lämnade jag Ariel åt hennes öde och packade ur bilen istället. Mycket grejer man har... Men nu är i alla fall bilen tom och sadelkammaren full. ;-)

Hittade ett par bilder i kameran från Ariels pusskalas med Penny. Det syns inte så jättebra, men det är roligt med lite bilder i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0