Förändringar

Nej, nu fungerar det inte längre. Efter att ha kämpat på i ett par år med en allt rundare häst så har jag insett att Ariel måste ha begränsat foder. Jag önskar så att jag kunde ha henne på lösdrift, men det är uppenbart att den ökade rörelsen inte kompenserar för den fria tillgången på foder.

Så från och med lördag blir Ariel en vuxen häst som står på box. Det skall bli intressant... Framförallt blir det intressant att se hur jag skall hinna med att åka ut varje dag och dessutom mocka i halm. Tjoho!

Projekt bantning har nu inletts, så när jag ser Ariel på lördag blir det mätning med måttband för att se hur hon minskar i vikt varje vecka.

Nu skall jag shoppa namnskylt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0