Intet nytt

Idag blev det lite mer allmänt flum i stallet, då jag kände att jag hade tid för det. Mockade och fixade foder samtidigt som jag var social, så jag tror det tog dubbla tiden jämfört med normalt. Men det gör ju inget, när jag ändå inte har något annat som väntar där hemma.

Hämtade in Ariel som först skulle mopsa sig mot Weber innan hon kunde lämna hagen. Fåniga tjej! När hon sedan kom in i stallet så skulle hon fram till Tyr och mopsa sig ännu mer, då kom det ett skrik och ett framben... Jag hoppas hon inte gör någonting sådant imorgon när det är ihopsläpp.

Hon fick stå på skötselplatsen en stund, fast jag egentligen inte hade något jag ville göra med henne. Istället städade jag lite i stallskåpet och sedan fick hon gå in i boxen och vila.

Slapp kväll verkligen... Men imorgon blir det allvar, håll en tumme att ihopsläppet går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0