Önskelista

Jag vill så himla gärna vara fin när vi tränar, så jag drömmer om det här tränset:

Sedan vill jag ha vita lindor eller de här skydden:

Fördelen med skydden är ju att de går snabbt att sätta på, medan lindorna (med underlägg) kostar halva priset. Men det är ganska svårt att linda...

Till skydden/lindorna vill jag ha läckra boots.



Givetvis vill jag även ha det här täcket...

När vi ändå är inne på täcken så vill jag ha ett BoT i fleece också.



Sedan är jag nog nöjd för stunden...


Kommentarer
Postat av: anneli

hihi jag har det tränset, super fint. dock konstig nosgrimma, väldigt lång men för trång i näsan. köpte cob. hmm

2011-02-22 @ 12:49:48
URL: http://centerofmyhart.blogg.se/
Postat av: Ellinor Karlström

Fick veta av en kompis att fodret är beige och inte vitt, så då är jag inte intresserad längre. Men det lät ju inte bra att nosgrimman var konstig, ännu tveksammare till köp då.



Det lär väl sluta med att jag köper nosgrimma och pannband för sig och matchar med något träns jag har. :-P

2011-02-23 @ 05:27:37
URL: http://habina.blogg.se/ariel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0