Inför tävlingsstarten...

Ja, givetvis behövs det lite ny utrustning! Eftersom TR kräver ridstövlar eller shortchaps så har jag köpt mig ett par sådana här:

Det skall bli oerhört intressant att se om de passar mina ben, men 500 kr kändes som okej att chansa med, än att köpa ett par stövlar direkt à 2 500 kr...

Sedan måste vi även ha nummerlapp

Medical card

Och givetvis vita ridbyxor...



Sedan måste jag bara bestämma mig för om jag skall kosta på min en snygg ridskjorta att ha under säkerhetsvästen eller om jag skall köpa något billigare på Kappahl...


Kommentarer
Postat av: Tove Eriksson

Super skoj med tävling. Jag är sååå sugen på att också vara med, men det blir lite tidigt känner jag.



Köp en röd tröja att ha under! Snyggast med något som "bryter" från de vita ridbyxorna. Annars ser det ut som man rider i overall. hehe ;) Kolla denna länk, här har jag vita byxor å röd tröja. https://picasaweb.google.com/102000345292752132530/27Juni2009BastasenFalttavlan



2011-07-23 @ 20:54:19
URL: http://ttie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0