Skritt

Igår var jag lite nervös när jag skulle visitera Ariels ben, men det fanns inga tecken på överansträngning efter föregående dags tuffa pass. Skönt! Hon stod allra längst bort i hagen och bredvid henne låg munkorgen. Jag som hade förberett mig för att leta igenom hela hagen efter den...

Tog in henne i stallet och gjorde i ordning, sedan blev det skritt första delen av lågpulsrundan, cirka 6,3 km. En ganska händelselös ridtur, trots att Ariel var ganska mycket på tårna då det blåste och dessutom rejält irriterad. Jag vet inte riktigt vad som händer med oss nu, men det känns som vi alltmer närmar oss en period av tonårstrots. Jag ser inte fram emot det...

Åter i stallet var hon inte ens svettig under sadeln, så jag borstade henne lite som hastigast och släppte ut henne igen. Med munkorg och flughuva, så får vi se hur länge de sitter på. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0