Snabbvisit

Jag har inte träffat Ariel på en vecka, då jag först varit bortrest och sedan jobbat till sent varenda dag. Inte kul när man kommer innan för lägenhetsdörren vid halv åtta. :-S

Men igår var jag ändå ute hos Hampus och hann med att svänga förbi Ariel. Gick ut i hagen och hälsade lite på henne bara, mer blev det inte. Hon hade tagit av sig huvan men inte munkorgen. Den senare har ett så stort hål vid hakan nu så den verkar inte göra någon som helst nytta. Jag tog av den och så får jag ta på den nya jag köpt idag istället. Tror hon får leva med munkorg resten av livet. ;-)

Hon var lite tussig i pälsen, vilket stämmer väl med att hon äntligen går i en hage med träd igen. Så länge hon inte kliar svansen så säger jag ingenting.

Idag skall jag försöka hinna med lite longering och så blir det uteritter under helgen. Någon träning blir det inte på ett tag, då hopptränaren är nere i Falsterbo och tävlar (heja, heja!) och dressyrtränaren följde med som hästskötare.

Eller vänta, nu ljuger jag. På måndag blir det ju träning! Då skall jag och Ariel testa på centrerad ridning, kommer att bli så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0