Terränghinder!!!

Känner mig så taggad inför startfälttävlan om 19 dagar, dressyren lär gå åt skogen men hoppningen och terrängen kommer bli så skoj! Här är bilder på hinder vi förmodligen kommer att hoppa.

Tja, den kändes ju alldeles lagom, tror inte ens Ariel kommer att hoppa över. :-P



Hua, den kändes otäckt hög. Men den kanske inte ens är med...



Den såg lite lagom hög ut, och liknar den vi hoppade i Helgum. Så visst klarar vi den!



Lite rejälare hinder, men fortfarande så lågt att jag tror vi klarar det galant.


Vattnet kommer att bli skoj, frågan är mest om vi kommer genom det eller om Ariel stannar och badar...

Lite högre hinder, men fortfarande ganska roligt. Det här vill jag hoppa!



Tja, bildäck kanske hon kikar lite på, men det kändes inte heller läskigt.



Söt liten stock, hoppas det är första hindret!



Större stock, men den kan vi nog klara bara jag vågar driva henne i galoppen.


Kommentarer
Postat av: Monica

Det såg superroligt ut. Jag vill också hoppa sådana hinder sedan när vi kommer igång =) Lycka till på tävligen.

2011-07-28 @ 14:20:40
URL: http://furstegarden.wordpress.com
Postat av: Ellinor Karlström

Visst ser det skoj ut! Jag tror vi kommer att ha riktigt roligt i terrängen, bara vi kommer så långt...

2011-07-28 @ 20:02:06
URL: http://habina.blogg.se/ariel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0