Fina fossingar igen

Det är lite fascinerande med hovar ändå. Jag tycker inte alls att Ariels hovar var särskilt långa och  jag tycker att jag har lärt mig se ganska bra efter att ha verkat henne själv.

Men igår när hovslagaren kom, så var det över en centimeter som knipsades bort plus att hovis filade en hel del innan skorna åkte på igen. Det blev samma skor som sist, vilket min plånbok är tacksam för. ;-)

Det var en mycket bra hovslagare, så vill ni ha tips om en hovslagare i Sollefteå-området är det bara att hojta till. Det är lite synd att jag inte kan använda hovis fler gånger, men jag har ju min jättebra hovis i Uppsala redan.

Ariel stod mestadels stilla, även om det märktes att hon hade lite myror i kroppen. Så går det när hon får vila dagen innan...

Kommentarer
Postat av: ullis

hej undrar om din hovis i sollefteå området va heter den och va tar den??letar en bra hovis i sollefteå området mvh

2011-06-26 @ 22:18:47
Postat av: Kickan

Söker hovis i Sollefteå med omnejd.

Frågar samma som Ullis, vad heter denne och hur mkt tar den?



Tack för snabbt svar! Kickan

2011-09-01 @ 15:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0