Spännande äventyr framöver!

När det är kallt, mörkt och tråkigt, behövs det lite peppning! Jag har en hel del roliga saker framöver med Ariel eller vad sägs om...

22 april Lovisedalsritten 40 km
12 maj Fjällnoraritten 50 km
19-20 maj hoppträning för Tomas Hammar (eventuellt...)
25-27 maj fälttävlansridläger i Hofors!

Sedan åker Ariel till en hingst, just nu håller jag på och grubblar över vilken hingst jag skall välja. Det finns en hel del fina hingstar, även om Finslands Ringo ligger väldigt bra till...



Kommentarer
Postat av: Sophie

Spännande! Är det du som ska välja hingst? :)

2012-01-31 @ 14:05:04
Postat av: Ellinor Karlström

Japp, det är jag som kommer att ta föl och sälja sedan. Även om jag helst skulle vilja behålla. ;-)

2012-01-31 @ 16:24:45
URL: http://habina.blogg.se/ariel
Postat av: Linda

Tomas Hammar är en jättebra tränare!

2012-01-31 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0