Fortfarande en bitch. Eller?

Igår var vilodag för Ariel, så hon fick bara sitt kraftfoder och en snabb översyn. Såg helt okej ut, bortsett från den där ballongmagen hon redan hunnit skaffa sig. En del av mig längtar till september. ;-)

Pratade med en stallkompis och fick veta att Ariel och Hampus legat ned bredvid varandra. Fortfarande några meter isär, men det tar sig! Dessutom lade jag märke till att Ariel stod vid grinden och väntade på Hampus hela tiden han var ute ur hagen...

I och för sig så högg hon efter honom direkt han kom in, men kanske är det bara ett spel för gallerierna? ;-)

Idag blir det hoppträning, men inte med mig på ryggen. Jag har lite för ont fortfarande, så snälla E ställer upp istället. Det lär bli en hel del bilder, kanske även en film! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0