Lite pyssel bara

Igår gick det extremt fort att göra klart allt i stallet. Jag har börjat lägga in extra halm de dagar jag har mer tid, så ingen halm behöver läggas in. Sedan gör jag dubbla foderpåsar i stallet, så jag inte behöver väga upp hösilage de sena dagarna.

Så det enda jag behövde göra var att ställa Ariel på skötselplatsen, mocka boxen och blanda kraftfoder. Smidigt! Men sedan fick jag möjlighet att få skjuts till bussen, så istället för att promenera en halvtimme så kunde jag göra lite grejer den halvtimmen.

Så först fick Ariel sig en genomborstning, sedan bytte jag sits och stigbyglar på sadeln inför dagens galoppträning. Sedan tvättade jag distansstigbyglarna och vek ihop lite täcken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0