Lite shopping

Igår var jag och kompis J ner till Sundsvall, det var främst J som skulle shoppa men jag kom igång också. På Grafströms köpte jag en ny lädergrimma, med pistolhake istället för vanlig knäppning, mycket smidigare! Sedan blev det även linimentschampo som jag tänkte testa framöver efter träningar. Sedan köpte jag en ny svettskapa med piggar, känns som den kommer behövas framöver...

Därefter var vi på Hööks, men där blev det inget köpt... Ovanligt! Sedan avslutade jag med att köpa lite grejer till tävlingen på Biltema, som paraply och vattendunkar. Nu är nästan alla inköp klara, det kommer att bli så skoj att äntligen få tävla!

Jag har även fått lite sporadiska rapporter om Ariel. Skoningen gick bra, så nu har hon sommarskor på sig. Däremot är hon riktigt förtjust i att rulla sig, vilket kanske inte passar så bra ihop med vädret...



Jag längtar sjukt mycket efter henne och att äntligen få träna igen!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Leriga hästar är glada hästar;) Själv är jag lat och täckar mina... Annars skulle jag aldrig hinna träna;)

2012-04-07 @ 00:10:48
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: Addi

Oj, du hade lite att pyssla med där. :)

2012-04-11 @ 19:57:14
URL: http://addi2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0