Bara lite mys

Igår hade jag morgonfodring och utsläpp, det är lite lättare nu när hästarna inte har så tjocka täcken. ;-) Jag har inte riktigt hängt med i svängarna, visst förstår jag att det snart är juni, men inte vad det innebär för stallet. I tre månader kommer hästarna att gå på sommarbete dygnet runt, så det blir inga pass överhuvudtaget, inga ansvarsområden och inga påsar att packa. Härligt! Givetvis ingen box att mocka heller, men jag tänkte vara ordentlig och mocka hagen där mina hästar går.

Mockade och fixade foder efter uttaget, sedan fick Ariel beta en halvtimme. Därefter gjorde jag klart utrustningen inför morgondagen, nytt schabrak under sadeln och så mixtrade jag lite med hopptränset. Jag tänker inte rida terrängträning på novabett... Det blev det tredelade med parerstänger istället och så får hon stå ut med att han pullarnosgrimma. Hoppas det räcker... :-P

Ariel i hagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0