Vi sover oss i form...

De senaste dagarna har Ariel fyllt på juvret. Det har blivit mycket större, men det finns fortfarande massor kvar att fylla. Hon har ju några veckor på sig också. :-P
 
 
Hon sover väldigt mycket och igår var hon uppenbart irriterad av något. Tryckte först bakdelen mot halmbalen och när det inte fungerade så gick hon till en stor sten istället och tryckte. Jag misstänker förvärkar.
 
 
Jag har börjat få ett grymt ridsug, förstår inte vad jag tänkte när jag betäckte henne... ;-) Planen nu är ju dessutom att skicka iväg henne till hingst några veckor efter fölning, så det kommer dröja minst tre månader innan jag får rida henne. Hm... Kommer väl få debutera på bruksprovet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0