Framtida planer

Ariel mår mycket bättre nu. Det känns så skönt! Hon har ätit klart sin metacam-kur och allt fungerar bra. Hon var mycket förtjust i metacam, lyckades bita sönder två sprutor... ;-)
 
Efter att ha diskuterat Ariel med en ledande forskare inom fång, så har jag ändrat mitt beslut att inte avla på henne. Hon kommer att få fler föl, men först måste vi ut på tävlingsbanan i några år. Jag lovade henne att vi skulle tävla 1,00 hoppning bara hon såg till att bli bra från fånget...
 
Planen är fortfarande igångsättning i mars, om inte hovslagaren säger något annat. Jag längtar enormt mycket efter att få rida henne igen, men jag vet att det är värt väntan. Bara min prinsessa blir bra är jag nöjd.
 
Jag vill gärna försöka få prestationsmedaljer i hoppning och dressyr med henne, får se om jag vågar mig på LA dressyr och 1,00 hoppning för att få guldmedaljerna.
 
När vi sedan är klara med det, så har jag en lång lista på fina hingstar jag vill att hon skall få umgås med. Givetvis med Finslands Ringo som första kandidat, med förhoppning om ett stoföl att spara. Men då pratar vi tidigast 2017. ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0