Framför eller bakom bogen?

I fredags hämtade jag Ariel direkt från hagen och gick till ridbanan. Lite repetition av visning vid hand behöver vi innan premieringen. Vi började med att skritta fram och tillbaka ett par gånger. Jag tror jag hittat en bra, energisk skritt där hon verkligen rör sig genom hela kroppen. Sedan fick hon stå uppställd och det gör hon verkligen perfekt. Ställer benen rätt och står så helt lugnt hur länge som helst.

 

Sedan blev det travjobb. Jag trixade lite med min position och insåg att om jag är framför hennes bog, då bromsar hon upp och lunkar fram bakom mig i trav. Men är jag precis bredvid eller något bakom hennes bog, så travar hon på ordentligt. Så det blir läxan till visningarna framöver innan premieringen, att bli bekväm med att ha henne lite mer framför mig än vanligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0