Men jag vill göra något!

Igår åkte jag till Ariel för att pussa lite på henne och se så allt var okej. Tempade henne och kliade juvret, sedan fick hon sig en avskedspuss och så gick jag därifrån. Men det var inte vad Ariel tänkt. ;-) Hon följde mig hela vägen genom hagen till grinden och såg helt förstörd ut när jag var på väg att stänga grinden. Hallå? Kan vi inte ha lite kul idag också? Joooo!
 
Så det var bara att ta på henne grimman och ta ut henne ur hagen. Då jag egentligen inte hade tid att rida, så fick det bli en snabborstning och på med grejerna. Sedan skrittade vi iväg längs klätterstigen fast åt "fel" håll, när vi passerat sommarstugan blev det i alla fall höger och så vi avslutade med grusvägen förbi läskiga huset. 
 
Ariel var pigg och glad, kändes helt fräsch i kroppen trots 40 mils resa på ett dygn. Härliga tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0