Kunde inte hålla mig...

Idag var det strålande sol ute, så jag föll till föga och red en sväng. Haha, två dagar utan ridning var allt jag klarade av. :-P
 
Skrittade på lång tygel hela turen, så himla mysigt! Ariel var lite spänd stundtals, men lyssnade ändå bra hela tiden. Vi red längs storgatan och det var faktiskt inte så farligt mycket snö. Inte så man kan trava och galoppera ännu, men skritt fungerar riktigt bra. 
 
På hemväg blev Ariel lite ivrigare, så ett par gånger fick jag korta tyglarna och göra några halvhalter. Sedan överraskade hon mig genom att stanna vid en vattenpöl, slå hål på isen och dricka. Min lilla distanshäst. <3
 
Totalt var vi ute i 45 minuter och 3,6 km. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0