Anmälda till årets första tävling!

Åh, jag är så grymt taggad inför det här tävlingsåret. Vi har fortfarande som fokus att ha roligt och få rutin på att tävla, så några resultat bryr jag mig inte om. 
 
Jag har precis anmält oss till årets första tävling, det blir den 26 april som vi rider två (!) klasser. En LC:1 och en LB:1. Egentligen vill jag bara rida en klass/tävling än så länge, men det är så sällan det är LC-klasser här uppe, så jag måste passa på och rida dem. Vill ju gärna få prestationsmedalj brons någon gång. :-)
 
Eftersom tävlingen är så tidig, så kan det hända att jag stryker oss om väglaget är dåligt. Jag riskerar inte min prinsessas liv för att åka till en tävling. Men jag hoppas verkligen att det skall vara barmark och tryggt att åka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0