Sju otroliga år tillsammans...

Idag är det sju år sedan jag träffade på den söta, busiga lilla ettåringen Ariel. Jag var sugen på henne redan när jag såg härstamningen på papperet, men när vi träffades så blev jag kär på riktigt. Hon är allt jag någonsin velat ha i hästväg och flera drömmar har gått i uppfyllelse med henne. Hon blev det diplomsto som jag hoppades på redan första gången jag såg henne och hon blev, efter många omvägar, AB-premierad och för alltid införd i stamboken.
 

Min söta, underbara lilla åsna! <3 Jag har redan klurat ut nya drömmar för oss att uppfylla tillsammans och jag hoppas du finns vid min sida i minst tjugo år till. Älskar dig så!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0