Pigg på rundan

Igår skrittade vi ut längs hammarvägen. Ariel var lite på tårna i början, men kanaliserade sedan sin energi till att jobba genom hela kroppen. :-) Hon hade ett härligt driv hela turen, men så red vi den enda runda vi har också, så hon slapp vända och hade heller inte någon tanke på att göra det. 
 
Vi red i skoterspåret och det fungerade hyfsat. Helt okej för att skritta, vilket ju är det vi ska göra framöver tills min fot är bättre. Svängde av vid avtagsvägen till storgatan och gick även en kort snutt på vägen. Totalt blev det 3,5 km på 40 min, alldeles utmärkt. 
 
Den första veckan inför tävlingen blev slutresultatet 22,8 km och 4 timmar i sadeln. Heja oss! :-) Nu hoppas jag att vi kan skritta precis lika mycket (om inte mer) kommande vecka. Bara min fot och vädret uppför sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0