Midsommarmys

I fredags skrittade vi ut barbacka i midsommarnatten. Egentligen var det jag som var så ridsugen, men jag skyllde på att jag var tvungen att kolla till "våra" stubbåkrar och eftersom man måste rida en bit på vägen är det smartast att göra det när så få bilar som möjligt är ute. Vi mötte två bilar på hela tiden. ;-)
 
Det var så mysigt att skritta (och trava lite) ut i den svala kvällen med Ariel. Ingen av åkrarna var slagna ännu, men snart så... Jag längtar till vi kan galoppera runt på dem. Den ena brukar jag ofta rida på under hösten, men den andra har jag först nu insett att vi kommer åt (dsv inget stängsel) och den är mer av typen brant uppförsbacke, perfekt att blåsa på i galopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0