Anmälda till utställning

I år ska jag visa Ariel på utställning för första gången någonsin. Det blir till Knivsta vi åker och det är en domare jag länge velat visa Ariel för. Ska bli så himla skoj! Om allting klaffar så kommer jag dessutom åka med både Ariel och Ricky, men det tror jag först när jag lastat ur bägge. ;-)
 
Ariel har visats för domare två gånger tidigare, som treåring när hon fick avelsdiplom och 40 poäng och som sjuåring när hon stamboksfördes och fick 41 poäng. Jag ska ligga i hårdträning så jag kan få fram hennes trav ordentligt, då borde vi få guld och få fortsätta till BIS-ringen. :-)
 
Såhär såg vi ut 2010, jag tror det blir svart outfit även denna gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0