Omstart

Ja, nu är det dags att starta upp den här bloggen igen. Jag har flera gånger under det senaste halvåret saknat någonstans att verkligen fördjupa mig i mina träningspass med Ariel och då jag ofta gått tillbaka i den här bloggen och läst hur jag tränat tidigare, så känns det som i alla fall jag har ett behov av dokumentation.
 
Efter en del funderande har jag även bestämt att den åtminstone tills vidare ska vara publik, då jag vet att Ariel har några trogna läsare som sagt att de saknat bloggen (hej S och S!).
 
Jag har skrivit en del om Ariel i en annan blogg under tiden jag inte skrivit här. Du som är intresserad av vad som hänt sedan 13 juli 2016 kan läsa om januari-augusti 2017 här: http://habina.blogg.se/hastarna/
 
Det kommer strax ett inlägg om hur läget är just nu och vad som är planen framöver.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0