Försäkrad

Sådär, då var försäkringen överflyttad till mig och ändrad. Jag har medvetet valt bort livförsäkringen, känns onödigt när jag fick honom så billigt. Däremot har jag höjt veterinärvården till 60 000 kr, man vet aldrig hur mycket som behöver behandlas!

Fick till min glädje veta att han varit obrutet försäkrad sedan 2003 och dessutom utan några sjukdomar eller skador. Så skönt!

Att han dessutom är försäkrad i samma bolag som Ariel (och samma som jag jobbar på) är givetvis en stor bonus.

Tre dagar kvar... I helgen blir det till att klura ut var någonstans han skall stå. Bäst för honom vore egentligen i svälthage med hö, men enklast vore att släppa ut honom i lösdriften med Ariel. I svälthage måste jag ju fodra honom flera gånger om dagen. Knepigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0