Längre än väntat

Ja, det har verkligen blivit många dagar utan rapportering. Hampus har motionerats ordentligt, men jag har inte varit involverad. :-(

I lördags kom hovslagaren och snyggade till fötterna, de var bättre än hon väntat sig. Igår fick min systerdotter skritta ut på honom en sväng (med mig och Ariel som sällskap) och idag är det äntligen dags för mig att rida honom igen. Det är ju bara två veckor sedan jag red honom senast. ;-)

Bara att inse, tid för två hästar i full kondition har jag inte. Skönt att allt ordnar sig så bra för Hampus så han får den uppmärksamhet och motion som han så väl behöver. För det är han värd!

Imorgon är det debut i hoppsammanhang för mig och Hampus. Tänk, sist vi hoppade var på klubbtävlingen 2001...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0