Mer uppdatering

Sådär, då har bloggen fått sig en egen tag line också, mest för att jag fått förvarningar om att Hampus behöver sig lite bantning och en rejäl manklippning. ;-) Men det är helt okej, det är ju sådant som går att åtgärda.

Blev så glad när jag såg Sandras kommentar i tidigare inlägg och genom hennes blogg hittade en så himla fin bild på Hampus. Det ger mig hopp om att vi nog skall hitta tillbaka till den fina formen så småningom. För visst är det skillnad på bilderna...

Förlåt att jag stjäl bilder till höger och vänster. Men jag lovar att det blir många egna bilder på Hampus snart. Kameran är på laddning...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha kul att du gillade bilden:)Det gör inget att du tar bilden det e lugnt:D

2010-08-09 @ 15:03:56
URL: http://jagsaandra.blogg.se/
Postat av: Ellinor Karlström

Tack Sandra! Han är så himla fin där! :-D

2010-08-10 @ 12:15:03
URL: http://habina.blogg.se/puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0