Tyst ett tag...

Det kommer att vara lite tyst här i bloggen ett tag. Eventuellt att jag hinner ut till Hampus på onsdag nästa vecka för att snagga manen igen (och ta bilder!). Men nu på lördag jobbar jag och de två kommande lördagarna är jag hundvakt uppe hos mina föräldar.

Så nästa gång jag rider Hampus blir 9 april och då skall det väl ändå ha blivit vår! Sedan hinner jag rida Hampus två lördagar innan jag åker på ridsemester och lämnar honom åt sitt öde i en månad. Tur att han blir både väl omskött och motionerad på jobbet. :-)

När jag kommer tillbaka från semestern är det fyra ljuvliga veckor då Hampus är bara min! Ja och lite C:s häst också förstås. ;-) Skulle aldrig hinna med honom varje dag så C är en räddande ängel. Återstår att se om han får stå i Ariels stall eller kvar på ridskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0