Nya vojlocken

Nu först kom nya vojlocken. Beställd i början av augusti, för att den verkligen skulle hinna bli klar 1 oktober (6 veckors leveranstid). Skrattretande dålig service, framförallt då företaget (Butiken i stallet) inte ens hörde av sig och meddelade att leveranstiden istället blev 10 veckor...

Men fin är den och jag vet inte alls när jag någonsin kommer att använda den. Kanske om det blir någon tävling nästa år som Ariel inte kan vara med på. Men jag känner mig tveksam. Snacka om att kasta pengarna i sjön (för dyr, det var den...)!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Det är så fruktansvärt trist när det blir sådär:/

2011-10-24 @ 12:04:01
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0