Förlängt fodervärdsavtal + frisering

Igår åkte jag förbi Hampus en sväng. Jag har varit rejält förkyld och lät honom vara ledig från träningen även igår. Däremot så blev det klippning av man, örontofsar och skägg. Hampus var nöjd över uppmärksamheten men inte så förtjust i att jag bara klippte och inte gosade så mycket.


Han hade fullt med kardborrar i pannlugg och hovskägg, så det fick jag reda ut så gott det gick. Jag förstod inte först hur sjutton han kan få så mycket kardborrar överallt, men när jag gav honom en att mumsa på blev bilden klarare. Han kör förstås hela huvudet in i busken och mumsar. ;-)


Träffade även H och skrev på nya fodervärdsavtal. Så nu är Hampus ridskolehäst ett år till och jag kan andas lugnt både ekonomiskt och tidsmässigt. Det är så härligt att han trivs och att de trivs med honom. :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk, har det verkligen redan gått ett helt år sedan Hampus kom tillbaka till dig? Herregud vad tiden går... Underbart att de vill fortsätta ha honom. :)

2011-09-01 @ 15:47:51
Postat av: Ellinor Karlström

Ja, tiden går verkligen fort när man har roligt! Hampus har utvecklats till en oerhört trevlig ridhäst samtidigt som han fungerar utmärkt med ridskoleeleverna. Alla är nöjda och glada! :-D

2011-09-01 @ 19:24:31
URL: http://habina.blogg.se/puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0