Pappersarbete...

Nu har gula boken anlänt (40 kr). Där skrivs alla tävlingar in, hur det gick och om man blev utesluten. Man behöver inte ha gula boken om man bara rider prova på, men jag ser det som en morot att starta Hampus på längre distanser framöver...



Sedan har jag börjat lära mig hur tävlingsdatabasen fungerar. Jag försökte anmäla mig till tävlingen, men då saknade jag licens. Så då försökte jag beställa licens, men då var jag tvungen att registrera mitt gröna kort. Suck vad omständigt! Jag tog grönt kort på 90-talet och det var lite enklare då...

Nåja, efter att ha kontaktat Mittsvenska ridsportförbundet (som är det förbund jag tog kortet hos) så har de registrerat gröna kortet (kostade 100 kr) och jag har beställt och betalat min licens (200 kr). Nu inväntar jag bara att pengarna skall bokföras hos Ridsportförbundet, så jag äntligen kan anmäla mig till tävlingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0