Shopping!

Eftersom M tog hand om Hampus igår, så passade jag på att åka till Citygross för att shoppa foder. Det är ju installning nästa helg och då gäller det att fodret är på plats redan.
 
Planen var att köpa lusernhack så han har rejält med volymfoder att äta, så det tar lång tid att äta utan att det bli för näringsrikt foder. Det lusernhack jag helst ville ha (lusern + olja) fanns inte, så det fick bli Green Power Lucerne istället, ett foder där lusernhacket är blandat med melass.
 
Sedan köpte jag ett fodertillskott för hovarna med biotin och zink, fått tips om att det skall vara värt pengarna. Vi får väl se. ;-)
 
Dessutom hamnade en glansspray i kundvagnen också, jag måste ta tag i den där svansen någon dag framöver...
 
Fick sedan ett sms från M att Hampus hade varit så fin i benen, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0