Halvfodervärd?



1 juni flyttar Hampus till Stall Fjällen vid Isgrena. Eftersom jag vill försöka hinna med bägge mina hästar, så skulle jag gärna se att någon fick chansen att ha Hampus som sin läromästare.

Som halvfodervärd står du för hälften av kostnaderna och får ha Hampus varannan dag. Dvs. två vardagar, en helgdag samt varannan fredag.

På dina dagar är du ansvarig för Hampus skötsel och motion, ett perfekt tillfälle att prova på att ha egen häst utan att behöva alla kostnader och allt ansvar. Givetvis är du även delansvarig för de uppgifter som ingår i stallets rutiner.

I stallet finns både hopp- och dressyrtränare, en stor ridbanan och många ridvägar.

Vill du veta mer? Kontakta mig på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0