Shoppa lite lagom

Igår var jag och kompis J i Sundsvall för att shoppa. Jag köpte ett nytt bett till Hampus. Jag vill ju helst ha rakt bett på honom, då han trivs allra bäst på det. Samtidigt behöver jag ha parerstänger på honom, då bettet annars åker genom munnen på honom när han blir för tjurig... Men odelade bett med parerstänger finns verkligen inte att få tag på. Suck!

Så istället blev det ett travbett! Lite oväntat kanske, men jag hoppas verkligen att det här bettet skall fungera bra på Hampus.



Sedan var vi förbi IKEA och där köpte jag ett par kassar att ha middags- och kvällshösilage i samt ett par blåa handdukar. Mer vågar jag inte riktigt köpa, det är bättre att vänta och se vad som behövs.

Men jag kikade lite på Bucas täcken på Hööks och jag tror jag kommer köpa både regn- och vintertäcke till Hampus, när hösten väl gör sitt intåg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0