Hemma igen!

Igår kom Hampus hem till stallet igen. Hans kompis Gina har fått en ny kompis, så hans närvaro var inte nödvändig längre. Skönt, för jag har saknat honom och nu har jag äntligen tid att rida igen. :-)
 
Han fick stå i en box en timme innan jag kom ut till stallet för ihopsläpp med de andra hästarna. Jag tog inte med mig kameran, så givetvis blev det ganska livat. ;-)
 
Weber, Acrobat och Lucky slöt upp för att skydda Ricky och Ariel. Hampus fick inte komma nära, utan travade runt, runt bortanför de andra. Då och då försökte han hälsa på Ricky, men de andra hindrade honom. Det var så häftigt att se!
 
De tog några turer genom hagen, men sedan fick Hampus vara ifred, så länge han inte kom för nära de andra. Han verkade väldigt glad över att vara hemma, även om han var olycklig att han inte räknades till gänget längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0