Varmt!

I lördags tänkte jag mig ett tufft galoppass. Men det var så varmt och kvavt, jag blev svettig bara av att kratsa hovarna i det svala stallet. :-S Jag och M (som red Krutow) bestämde oss för att vi bara behövde skritta Morbergarundan, sedan hade vi gjort oss förtjänta av vila igen. ;-)
 
Hampus fick gå först en stor del av vägen och var mycket nöjd med det. Han blir mycket gladare med sällskap och tuffade på riktigt ivrigt ibland. Jag hade Runkeeper på, så jag kunde se efteråt att vi ridit i 47 minuter, den snabbaste skritthastigheten var 6,26 km/h, smitthastigheten 5,36 km/h (heja!) och sträckan 4,2 km.
 
Efteråt fick Hampus en avsvampning där han var svettig och återvända till hagen igen. Han var rätt nöjd med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0