Riktigt amatörklippt

I tisdags släppte jag ut Hampus med övergångstäcket på sig. Tanken var att han skulle hålla sig ren till igår morgon, så jag skulle kunna klippa honom då. Men han lyckades med konststycket att vara smutsig trots täcke. ;-)
 
Klippte honom i alla fall på undersidan halsen och insidan låren, för där var han ren. Kanske räcker den klippningen för att hålla honom svettfri, annars får jag klippa mer längre fram. Klippmaskinen (min första egna!) var tung och levde om väldigt mycket, Hampus var skeptisk men tyckte det var skönt när jag väl började klippa.
 
Men usch så fult det blev! Får nog träna ganska mycket innan det blir lika snyggt som när F klippte honom...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0