Några fler travsteg

I fredags red vi ut en kortare sväng längs grusvägen. Hampus var lite småloj, eller så var det jag som inte kunde driva ordentligt i hoppsadeln. ;-) Vi travade 2x1 minut, jag upplever att han hänger en del på bettet i trav. Men det är en svår känsla det där, jag vet sedan tidigare att jag tyckt att han hänger på bettet när han egentligen går i bra form.
 
Hampus var nöjd i alla fall, jag har glömt hur trevlig skritt han får när han fått trava lite. Längtar så till vi får börja galoppera och jobba i dressyren... Men det är snart dags, första galoppen är 10 mars och dressyr tänkte jag att vi börjar med 24 mars. Men det blir nog inte så mycket dressyr på ridbanan, den är översnöad. :-P Får dressyra ute på vägarna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0