Sommarskodd i snö

Igår påbörjade jag projektet att mäta alla mina ridvägar. Egentligen skulle jag kunna mäta dem hjälpligt på kartan eller Eniro, men det är ju inte lika roligt som att göra det med Hampus. :-D
 
Vi har äntligen fått kallt och snö, men när jag satt upp på Hampus och skrittade iväg längs Storgatan, så insåg jag att han ju har sommarskor... Hm... Nu hade jag ändå tänkt att bara skritta, men med sommarskor fanns det inga andra alternativ. Som tur är kommer hovis på fredag för att ta på snösulor och broddar!
 
Vi skrittade hela Storgatan och tillbaka. Det var roligt att höra på gps-en hur Hampus gick fortare hemåt, fast det sluttar lite nedåt. Han är lika hemmakär som Ariel :-P
 
Totalt var vi ute i 50 minuter och Storgatan visade sig vara 3,5 km lång tur och retur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0